kläder.

det kommer alltid något under dagen jag vill ha,
och just nu vill jag ha en hel helg i stockholm så jag kan hitta en
massa härliga fynd. Men tid finns inte!
Stockholm ska jag till i helgen men för att spela handboll,
det ska verkligen bli grymt kul. Steg 4 här kommer vi!!
Annars är jag så trött på mig själv och den jävla
ångesten jag har över allt. magkatarr eller hjärtslag,
vet inte vad de har kommit på sista tiden, sjukt läskigt
när hjärtat slår dubbelt, vad gör man åt det?

Just nu är jag förälskad i nitar och sugen på att göra om någon form av jeans jacka, helst ska den vara gammal och urtvättad. har en massa nitar från alla nitskärp som man hade när man var i den "coola" åldern. Det ska vara en väst också, mycket ideer nu. Får kolla om jag fyndar något på tradera : )

 
  


Dagens inspiration
får bli Sofie, så snyggt med korsett.



favoriter från glitzy.

 
 

nu ska jag mysa med min sambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0