liv i rörelse.

Igår tog jag, natta, emma & denise tåget hem till hallsberg.
Två timmar senasre anlände även sofia, bustad & challe.
Kvällen blev de bada tunna, tacos, film & en massa mys.
Sov hos syster inatt eftersom dom flesta platser var upptagna.
Idag blev de stor frulle och så kolla på siss när hon spela handboll.
Idag var jag stolt över hallsbergs tjejerna, duktiga ni var :)
Nu är jag hemma och äter lite gröt för om tio minuter
tillbaka till hallsberg för tåget går 17.33. Får blir de tåget
för då hinner jag hem till handbollen på tv.
Sen under kvällen blir de fika med tjejerna och en massa mys.

Imorrn döma tre matcher, sen spelar somby och U- laget! : )
Helgen har börjar underbart med världens bästa tjejer.

gårdagens extra plus
. Krama Malin stenhårt, saknat dig tjejen sjukt mkt!
Skulle åka till dom ikväll och äta räkor men mitt liv är beroende av klockan
och resor så hinner jag inte :( kommer fler gånger.

puss&hej

ps. jag har så bra föräldrar! TACK

Kommentarer
Postat av: Elin K

tack för en underbar helg Ewe! :D

2009-01-25 @ 11:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0