måndag.

Idag är dagen efter så att säga, mår underbart. Benen är dock inte lika pigga idag men så ska det vara. Dagen började med att vi filmade i studion, inte så jätte van med att prata inför kameran. Jag och natalie ska få göra nytt om vi vill,tackar! Sen var det biblioteket som gällde och var indelade två och två jag fick vara med Kalle och vi kom sist. Det finns en anledning varför man väljer internet före bibilioteket? Sen hem och sova och så specieldirott. Var riktigt kul idag, sammarbete med linijen.

Nu har jag diskat, pratat med mormor och ska snart iväg och handla och fixa present till pappsen, även simma. Prov imorrn så antar att jag har lite och göra idag. ha det bra så länge!

massa kramar och tankar till min älskade Sambo Natta <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en trevlig kommentar :)

2009-01-12 @ 17:21:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0