ny vecka.


Två mackor, en med skinka och gurka på och den andra med ost och gurka på. Till fick det bli ett stort glas oboy.  Nu är jag tillbaka i sängen igen. Kallt och så är jag halv seg. Idag på schemat är de träning kl 13 sen hem och ikväll hörde jag rykten om återträff "fest" för Sp1b. Ska bli toppen att få träffa alla igen. Inget år slår de året, genom tidernas bästa klassen. Helt klart. Skulle egentligen vilja ha knästrumpr och  hatt till kvällen. hm, får se vad jag hittar på för klädsel.






Kommentarer
Postat av: Jen

Hallå.. livet leker så där me mig.. upp och ner hela tiden. bor tillfälligt i åsbro igen men ska förhoppningsvis komma till norge snart :) ja du får läsa den haha.. ja hitta den sidan men hitta inte byxorna =( Kramar

2009-01-06 @ 11:43:55
URL: http://stellish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0