ro.



Vet ni en sak, efter ett halvår kan jag ju säga att de är de bästa jag
gjort i mitt liv. Att ta beslutet att flytta hit, jag ångrar ingenting.
De som hänt de senaste halvåret är otroligt.
Jag får spela handboll och utvecklas i en jätte bra klubb,
jag har utvecklas och mognat som människa,
men det viktigaste jag kommer ta med mig är vännerna,
jag har fått vänner för livet. ni är underbara!
jag som är så sällskapssjuk passar de här perfekt för mig,
josse och natta ligger och sover i Nattas säng, bara veta
att jag inte är ensam och har så underbara människor omkring mig <3
Jag hoppas även nu där ute gör något helt konstigt någon gång
chockar lite för man lever bara en gång trots allt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att höra att du trivs så bra!

2009-01-26 @ 10:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0