sovgott.

Storvinst mot kållandsö, gjorde fem sen punktad andra halvlek.
Sorligt att jag slutar skjuta när jag väl kommit igång
precis som jag nöjer mig och rädd att misslyckas.
Men bättre än inget :) Bra tjejer, ni är så bra <3

Idag blev de göteborg med klassen, föreläsning,
pizza, hiss åkning, en massa mys och skratt,
kollat på "dukar" från 2000 år sedan och namnleken.
Helt klart bättre än en vanlig skoldag.
Nu myser jag med min sambo som vanligt och nu väntas
de läggdags.

tack mammi, pappi, siss och morfar för ni var och tittade på mig
plus att dom hade med sig en tredje cykel ner. SKÄRPNING.
kan ju inte underhålla alla skövdebor med en militär cykel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0