sovmorgon imorrn (:

Idag när jag kolla på Oprah så sa dom en jätte bra sak som jag fastnade för.
Dom pratade om otrohet och hur man ska komma igenom det på bästa sätt
och alla faser måste få gå igenom. Men vart går gränsen för otrohet?
Jo, allt man gör som man inte vill att den andra partern ska få reda på
är otrohet. Och det är så sjukt rätt, så inget mer snack vart gränsen går.

trött, hungrig men inget går upp mot sällskap av sambon Natalie.
En toppen mysig kväll med Elin & Elin. Tack för ni ställer upp när jag
är sällskapsjuk! nu ska jag sova innan jag ramlar ihop här i soffan.
sovsött

dagen kloka ord:
Om man inte vill att någon ska få reda på vad man gör, så gör man de helt enkelt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0