nya tag

Dagens fundering:
Lägga bud på en marc jacobs armband, så snygga.



Dagens roliga:
Ska börja med Ellens studentpresent.
Bara jag får lite fritid!




Vill ha:


örhängen 599:-


Tomas Sabo avgudar hans smycken, dock kostar nästan alla över 1000 kr :/

Dagen i punktform:
* Labb 8-12
* Multimedia
* Sova
* Äta
* Träna
* Utelåst
...

Dagens minus:
Äcklig mat ÖVERALLT!
Jag var katastrof på träningen,
Jag vet inte vad jag ska göra först, duscha, plugga, sätda eller äta?
Jag har blivit kallad till rättegång.

Dagens plus:
Trevligt folk.
Får sällskap tills imorrn <3







Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh nu blir jag nyfiken. Vad hittar du på för något? KOmmer du hit föresten? det är absolut inte nödvändigt och vill du vara med dina kompisar i Skövde så gör det absolut inget. Puss okram saknar dig i mängder gumman!

2009-06-02 @ 21:19:18
URL: http://ellensaaw.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Åhh fick jag vara med ! :D du jäkligt snygga smycken de där! (: du får önska dig i 19års present ;P haha <33

2009-06-02 @ 22:15:39
URL: http://ellidanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0