inte trött?

06.35 hade pappa gjort havregrynsgröt
efter de har jag städat, städat och städat.
Mina händer luktar rengöringsmedel.

15.30 stressade vi iväg till bilen för iväg till skövde,
två timmars fys och sen hem igen plus min garderob.
Har vart igång sen sju och svettas och slitit och är inte trött?
blir nästan rädd för mig själv, men ska försöka sova en stund nu :)

godnatt

dagens plus: Stefan ringde, ett livstecken
dagens minus: tre tillfällen har jag sett olika djur som råd djurs kid eller älgkalvar
på bara några meters avstånd men vart har jag haft kameran? SURT

Kommentarer
Postat av: M LSD

Hej Ewesblogg, idag har jag gjort havregrynsgröt till Ewelina klockan 0635 och hoppas att jag kommer att nämnas i denna blogg! Jag var faktiskt alldeles ledig och kunde ha sovit så gott i stället. Ok jag var ändå vaken och hade inget annat för mig men i alla fall. Nu ska jag vika kläder och grejja med en iPod.

2009-06-16 @ 07:54:47
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0