lever ni?

Fullt upp dom senaste dagarna + absolut ingenting.

I torsdags gick jag och Stefan hem till hans bror + tjej nya lägenhet + familj var där. = supersnygg! Fredagen fick vi betyg oh fick tre oväntade mvg? Dagen kunde inte börjat bättre. (minus allt regn) Var i idrottshallen och firade studenterna, åt thai buffe, köpte rosor sen begav sig jag och min andra halva ut för att fira studenterna på utspringet. Kolla på alla vagnar hem och duscha av sig sen kom Bustad och G och så skulle vi ut och gratta alla.
Sofia - Emma - Amanda - Denise - Jennifer - Elin
GRATTIS TJEJER

Senare gick vi till voda och mös lite jag och Bustad <3 åkte till ryd med halv ett bussen
och lördag morgon grät jag en skvätt sen sa hejdå till min man som åkte  till turkiet.
Hela lördagen pluggade jag körkorts teori sen kom min älskade vän G och vi kollade
på sex and the city och drack varm oboy med grädde, myyyys!

Idag skulle jag kolla på Balen men blev dock inte så, vet att ni var jätte fina allihopp!
Pluggat körkorts teori med pappi, mamma gjorde jätte god mat, kollat djur och handbollen.
Jag som var så peppad på att träna skulle gjort de direkt nu är klockan 22? illa!

Imorrn ska jag jobbba 7-16 sen fys träning två timmar i Skövde 17-19



tjejerna i klassen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0