mys

en helt underbar helg.
Fredags kom min man + en kalle banan.
Vi åt mat, spöa "småttingarna" i boul, frös arslet av oss och åkte båt.
Lördag hade vi ingen fiskelycka, de gjorde mig inget jag är livrädd för fiskar! onödiga djur.



nu skulle de komma en massa bilder, de funka bara att få upp en! suck
Kolla på bondesligan sen blev jag lämnad ensam, kolla på fotbollen
sen åkte in till askersund. Var en massa roligt folk på förfesten, vandrade in
till kanalfesten. Nykter, frusen och tråkig som jag är och åkte hem och sov.
Jag hade de underbart!

Idag gick en full bil till skövde efter att vi hade röstat, köpte studentpresent, städade och sen åkte till ryd för att tillbringa min söndag kväll med min man. Kolla handbollen och filmen Pojken i randig pyjamas nu ska jag pussa på han och sova.

Imorrn är de lekdag och träning på schemat.
sov gott


minus - Människor som inte har någon moral när dom får lite i sig, höj er!
plus - hårt gym pass i fredags och ett intervall pass idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0