natti


* jag är för trött för att göra iordning sängen med sängkläder.
* jag har labb imorrn och inte läst en sida.
* Jag saknar min vän Malin
* trött på ytliga människor
* jag vill vara fem år igen
* jag vill äta mammas mat
* jag hatar alla måsten

= jag tycker synd om mig själv, skärp dig!

* Lagmiddagen var sjukt mysig
* JSM filmen gav underbara minnen
* Jag har fått en underbar dag i sommar stugan
* Solen skiner
* Jag är kär
* Hallon är goda
* jag får träna handboll
* jag är frisk
* Jag får komma hem redan på torsdag kväll igen

Så en glad ewelina igen.
nu skiter jag i allt och tar tag i allt imorrn!
sovgott


Kommentarer
Postat av: M LSD

Härligt, Kommer du redan på torsdag!!!! Välkommen.

Massa mat, skratt, sömn, sommarstuga, ja till och med hallon och handboll kan jag lova dig. Det är värre med solen den kan jag inte garantera.

2009-06-02 @ 07:55:07
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0