soool!

I onsdags blev de gym, besök på Zon och välja en present för 200 kr från a-laget, Natta och jag åt på pimps sedan kom min man och så kollade vi på fotboll, firades med öl & champange, dock är jag inte så förtsjust i något av de. En toppen kväll med min fru och man.

Torsdags möte och handboll och grick jätte bra så sjukt roligt. sen på kvällen gick jag, natta, daniel och simon tll pimps och sedan blev de utgång på husaren.

Fredag 7 ringde klockan igen och så knallade jag iväg till skolan. Åt glass och solade med min andra halva och sen tåg jag tåget hem till Åsbro. Gav mamma en morsdag present i förtid, hon är värd allt. Firade kusinen Albin som fyllde 11, gymma och sen åkte jag och pappa ut i skogen.

Lördag. Tåg tåget 09.30 till göteborg där min man Stefan och Ola hoppade på i Skövde. Åt mat, dom lät mig shoppa lite sen kolla på IFK göteborg, en bra andra halvlek. Sedan hoppade vi på tåget igen och Stefan följde med mig upp till stugan, åt och han badade. En helt underbar dag i detta sommar väder.

Söndag, Solade, badade jag BADADE, och inte bara en gång. Gled på surfingbrädan, åt jordgubbstårta och hade världens bästa dag. På kvällen tåg vi tåget till skövde och åt pizza.

Måndag, solat hela dagen i Ryd sen åkte jag hem hit till min lägenhet natta kom och nu ska vi iväg och träna och ikväll blir de lagmiddag. Nu är jag stressad :) hejda!



Kommentarer
Postat av: M LSD

Morsdagpresenten var så himla fin och en riktig överaskning! Tack.

2009-06-01 @ 17:33:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0