natti

Förra vekcna lipa jag till cityakuten då var min man här och kunde skratta åt mig och sedan trösta mig, idag lipar jag också till ett sjukhusprogram dock själv. Josse, Amelia och Natta är ute på balkongen jag gör uppsats, mindre kul!

Tänkte ni på en sak jag överlevde träningen? :) Min uthållighet är inte den bästa något jag måste jobba på. När vi kom hem satt Josse och Amelia i trappuppgången, mys! Nu ska jag skriva lite till sen kanske vara lite social innan jag somnar. Sov gott allesammans.



du gör mina dagar.



Kommentarer
Postat av: M LSD

Vi ska inte kolla sjukhusprogram! Överlev träningen ikväll med så du kommer hem sen! Kram

2009-06-04 @ 05:14:49
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0