fisk

fisk är ett finare ord för ett fult ord, ni fattar!

Just nu skulle jag kunnde lägga mig ner och göra 1000 sit ups men min sambo avråder mig, jag mår dåligt, har skuldkänslor och om en vecka ska jag gå i bikini och vara i topp. Nix, jag kommer gå där och lipa och mamma, pappa och syster kommer bli trött på mitt jävla tjöt om hur fet jag är! Jag är handbolls spelare något måste jag ju ha att stå emot, oavsett om de är muskler eller fett.

Min sambo sa idag att hon skulle vara fet om hon åt så mycket onyttigt som jag gjorde, okej en varninglampa lyser. jag ska sluta, nu på en gång :) jag kan om jag vill, läskigt bara när jag väl bestämmet mig så går de jämt över drift. aja slut snackat om sånt man mår dåligt av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Till roligare saker, träning idag och oj vad jag längtat och oj vad kondition man kan tappa på en vecka då!, ojojo! Hur som helst ser de bra ut för imorrn, grymma är ni tjejer. Natta sa precis att de kommer sändas online på internet så sitt hemma i sofforna och heja :) nu ska jag leta navelludd och ladda för imorrn, vink!

Kommentarer
Postat av: M LSD

Ja nått tjöt vill jag inte veta av!

Inga överdrifter Tack...

9 dagar kvar till Teneriffa!!!

Tjohoooo

Ses i morgon

2009-03-12 @ 22:43:16
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sluta klaga på dig, om nio dagar är jag kvar i Sveige medans du går och glassar i solen. Jag tycker inte alls synd om dig ;).

2009-03-13 @ 08:05:25
URL: http://ellensaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0