fredags mys

fredag kväll och helt slut.
Efter vi kom tredje plats i SM har de bara rulla på,
dubbel pass på måndag (3½ timma)
tisdag träning
onsdag borta match i Lyskekil där de blev stor vinst,
torsdag träning
fredag träning

i går blev de även utgång på bogrens, dock blev de tidigt hem för mig för kom hem halv tolv på onsdagen så var ganska trött. Tränat med a-laget denna vecka också, glad för varje vecka jag får. Nu sitter Challe här hos mig och myser, jag packar och städar. Imorrn blir de borta match i Tibro, prisutdelning på a-lagets match, middag och party sen på söndag drar vi :D Teneriffa och familjen Sääw Danielsson, så bli sjukt underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0