godmorgon

Hela idrotts tvåan är i stockholm nu och roar sig och jag får inte vara med,
här går man på ett idrotts program och så planerar dom in en resa när det
är junior sm? man tackar!!

plus på morgon mys sen har jag legat och dragit mig hela morgonen/förmiddagen,
till och med ätit frukost i sängen. De kallar jag livskvalite,
tråkgt nog är att vi får bara eftermiddags solen
så får vänta lite tills jag får öppna balkong dörren och sola lite :)

Igår så var jag på stan och hittade palm mitt ibland allt så
gick runt och mös med henne ett tag, hittade dock inge skor som
jag ville ha, vi åkte till och med till sko rolf på norrmalm men även
dom gjorde oss besvikna. Hem och bada, hallon srub (älskar den)
och sen stekte jag lax, hur ofta sker de?
Kl 19 var de IFK-Sävehof och IFK tog hem vinsten, kul för dom!
Dom spelar den avgörande matchen mot lugi i Lund på lördag
där vi spelar så får även se den :)
Sedan blev de mys till the strangers som blev godkänd.

Idag så blir de packa till helgen, städa min skitiga lägenhet
framkalla kort, plugga och givetsvis träna.

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0