happy

idag är jag på sånt där humör så ingen kan stoppa mig,
så skit i att ens försöka låt mig få vara lycklig!

Min moder körde mig till mitt hem idag på morgonen eftersom jag hade sovmorgon till kvart i tolv, hon hjälpte självklart till att packa och fyllde frysen med pajer. Ibland är de sjukt bra att ha en underbar mamma som jag har! Begav mig till skolan och så var de handboll på schemat, mina underbara vänner skicka in mig på gymmet för dom var rädda att bli smittade. Jag får väl ha lite förståelde för de, men ytterst lite!

Hemma så mös jag och min sambo till vårsolen, ja jag säger VÅR solen för idag doftade de vår, underbart!! Gjorde läxor, vi har helt enkelt vart i samma rum hela dagen idag, väldigt bra sällskap må jag säga. Träning igen och in skickad till gyme igen, tål inte vikter eller maskiner, ge mig en boll istället! Imorrn kör jag på, håll er undan!

Nu ska jag plugga igen vilket jag har gjort dom senaste dagarna, det ultimata skulle vara att få ett fint klädesplagg vilket jag kom på att jag fick igår, eller fick tog helt enkelt. En jeans skjorta från Levis som mamma hade när hon ammade mig, hur stor är chansen att den hänger i garderoben utan att jag hittar den? lycklig blev jag iaf, även en lila skjorta från pappa! Men jag är ju 18 nu och får klicka hem ett klädes plagg helt själv? vågar man det. Idag är jag pratglad men nu ska jag knipa igen, vink!

Kommentarer
Postat av: M LSD

Men hur har du kunnat missa min Levisskjorta? Sov Gott

2009-03-09 @ 23:10:21
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0