Natalie 18 år!

Om några timmar blir min älskade sambo, vän, klasskamrat och lagkamrat 18 år. Nu är vi två som ska leva livet fullt ut, Skulle blivit utgång på torsdag men träning fredag så får se hur de blir med den saken, nyktert hur som helst!

Träningen idag gick piss, var jätte okoncentrerad, antagligen slut efter helgen men fan,, kan inte släppa de. Får ge igen de på matchen imorrn och på torsdags och fredags träningen.

Till saken, eftersom de är ett födelsedags barn i huset (hon läser inte min blogg) så har jag fixat med en massa saker. Köpt prinsess tårta, tulpaner, ballonger, ljus, lindht choklad (hallon såklart) även ost kaka hon kan ha på bussen, hon älskar det :) Och till sist jordgubbar. Man fyller bara 18 år och kosta ska det. Även ett presentkort på piercing ska hon få, allt ska göras klart innan halv nio imorrn får då stiger damen upp :) Min kamera är hemma så kan dock inte visa hur de ser ut :( hm!

mina kusiner är guld värda!
plus att min farfar är söt

nu ska jag somna till en bra film, puss&hej







Kommentarer
Postat av: Ulrika Wiiand

Grattis Ewelina till framgångarna på JSM! Jag har hört rykten om att du var superbra och såg att du gjort många mål. Kanonkul! Fortsätt att kämpa, för visst är det kul att vara med där i toppen?

2009-03-18 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0