today

dagens plus.



och brunnebys cider, de får göra min kväll.

Idag ska vi gratulera världens bästa Ellen som blir 19, tänkte ringa och snacka med henne
nu men insåg att klockan var lite mycket. Väckte ju henne imorse :S förlåt mig.
Axeln har bråkat med mig idag och blev inte bättre på träningen, snart två veckor med a-laget
och idag var jag inte så nöjd, men kanske är lite slitet. Aldrig tränat så här hårt
men det är underbart skönt må jag säga.

Otter och jag tittade på IFK-Lindesberg kan ju säga att jag låg på minus när jag hejade på
hemma trakterna. Riktgit spännande match som slutade lika, nu ska ja bege
mig in i dsuchen och ta tag i mitt liv, sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0