mysdag

tänkte spara min förra års kalender, kul att kunna gå tillbaka och
titta vad man gjorde, vad som egentligen hände i sitt liv?
men nej, sen kom jag på bort med de gamla och ge plats
för nya händelser och upplevelser :)   

jag har gått runt i glasögon idag, oborstat hår, linne och trosor och brottats med allt damm. Sen påminde min sambo mig om att vi skulle fotograferas idag inför SM jag som tänkte ha en smink lös dag idag men icke!

hur jag såg ut tisdag och onsdag.



jeans gina
skjorta pappas
skor mormors
smycken fris & co




jeans skjorta mammas
strumpbuxor h&m
tröja monki
skor converse
smycken fris&co


dagens citat; "Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0