det här är en stor handbollsfest och vi är bjudna.

jag är en av dom 16 som tillhör truppen under helgen,
jag är nog den lyckligaste 18 åringen i hela Sverige.
Känns helt obeskrivligt.

En annan tråkig sanning var att jag gjorde hoppskott och fick en knuff
vilket gjorde att jag ramla rakt på svanskotan, kan inte beskriva den smärtan.
Visste inte vart jag skulle ta vägen, värsta de kan vara är en spricka,
Imorrn får jag gå upp en timma extra och gå så jag kan röra mig.
klockan åtta är de träning sen bär de av. oj vad jag ska njuta.

bilder kommer tas under hela helgen och nu finns de vara guld.
HEJA SKÖVDE!!!!!

dagens plus: min fru och min man.

Kommentarer
Postat av: M LSD

Heja Skövde!

Jag skickar över massor med energi, endorfiner och glädje!

Kram mamma

2009-05-08 @ 06:11:30
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: En neutral en...förut!

Jaja, jag är van att vara neutral men denna gång! Nu håller jag på Skövde! Lycka till,gå för det!

2009-05-08 @ 13:38:41
Postat av: nathalie

lycka till :D

2009-05-09 @ 16:39:54
URL: http://naathalei.blogg.se/
Postat av: Anonym

så bäst är du ewe/ en stolt mimmi

2009-05-09 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0