:)

jag lovade att höra av mig i söndags när jag kom hem, nu är de fredag!
Dock är mitt huvud inte med mig idag efter gårkvällens händelser så blir ett kort inlägg
lovar att bilder och text kommer.

Tysklands resan var underbar, jag njöt hela tiden!
Massa fina bilder därifrån som får berätta helgen mer detaljerat.

Resten av veckan har de vart föreningsfest och igår 18 års fest.
Paj och film mys, plugg, träning och solning.

Igår städade vi sommar stugan och bar 6 sängar för den oändliga trappen, stolt över mig och syster som vi slet men fint blev det.

Idag blir de örebro besök och ikväll får jag se, imorrn börjar höjdpunkten på året i hallsberg. Järnvägen cup och det svider efter alla år jag spelat handboll att sitta brevid planen, kommer rycka i benen på mig. Men jag kommer göra mycket med att heja!

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0