handboll

Angelica Wallen från Skövde blev spelarnas spelare, stort Grattis! Det är hon värd.

Anna Larsson och Erica  Widell från skövde kom med i Allstar, grattis även där.

Känns så himla kul att man får träna och spela med så grymt bra handbolls spelare, det är jag tacksam för och tar med mig all lärdom . Resten av Allstar teamet kan ni läsa här http://www.damhandboll.nu/.

En annan grymt kul grej är att min sambo Natalie har blivit uttagen till landslaget och ska åka på läger i fem dagar. Så himla stolt är jag! Hon om någon platsar verkligen.

Idag är de projektarbete i skolan, alla har sina redovisningar idag. Jag har vart på Baka nyttigt och enkelt och vad är egenetligen kärlek, halv två ska vi på en film sen klocka tre ska jag färga min enorma utväxt. Jag och Natta ska göra tacos ikväll och så ska jag njuta av känslan jag har kvar efter nattens mysiga skäggstubb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0