jag blundar, men jag ser!

bästa dagarna på väldigt länge.


onsadgs:





Slutade tolv min man och jag begav oss hem tll mig för paj bak och film mys.
Han vandrade till träningen och jag ner till stan för att möta upp Otter för att ta en
taxi som skulle ta oss till föreningsfesten. Priser, god mat och trevligt sällskap.
Runt tolv på natten kom min underbara mamma och pappa för att hämta hem mig.

torsdags:


 


 


Sommarstugan hela dagen, tog tåget till skövde 18 års fest för Ellen med kubb, irländsk julafton
och utgång på en fullsatt husaren. Natten avslutades med ostbågar och winnerbäck
tillsammans med mina kära. En helt  perfekt dag.

Fredags

Jag och syster tog tåget hem till hallsberg, tog en sväng till örebro med mammi
sen hem och plugga teori med pappi. halv tio tåg jag tåget in till örebro igen
med agnes, emelie, emma & josefine. Begav oss till stället där
Henrik, Micke, Simon, Ossian med flera var. hade glömt bort hur underbara
vissa hallsbergs folk kan vara. Kvart över tre kom jag hem efter en lyckad kväll.

Lördag. 



Jag och världens bästa Agnes tillbringade eftermiddagen på järnvägen cup.
Kollade på syster och diverse andra. Emelie och Ida dök även upp vilket gjorde mycket av min dag.
På eftermiddagen fick jag saknat skövde besök, vi plus Linnea gick
till Ica och köpte grill matrial och senare hem till Agnes. Efter en mycket god
måltid åkte jag och min andra halva hem till mig, vi skulle gå på Åsbro rocken
men var dock för trötta så somnade till en film.
<3


söndag:


Blev en stor frukost med gröt och jordgubbar.
Järnvägen cup sen sprang vi och kollade på Hej Lola
och min kusin Emelie gjorde så jag rös, men inte första gången.
Så himla duktiga är ni tjejer. Kollade andra halvlek på finalen,
övningskörde till graven och sen hem till min underbara kusin
Sandra som fyller 22 idag. Var riktigt imponerad av all god mat hon hade
gjort. Ett mycket trevligt besök. Nu har jag pluggat teori men går inge bra
för kan inte låta bli mitt mysiga sällskap jag har så ger upp.

måndag:



IFK Göteborg - Malmö FF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0