lärorik.

min blogg vill inte riktigt idag för kan inte ladda upp bilder :/
men jag kan säga att min helg har vart magisk, allt från glädje till sorg.
Jag hoppas verkligen att jag får vara med om det här igen.
Avsluta min helg fint med släkten och en massa tårta.
Idag blev helkropps massage, träning sen firade på torget med blommor och en massa.
diskat och städat och nu njuter jag av min ledighet fast jag egentligen måste plugga.


min vecka
:
skolarbeten som ska in: Filmen gulliver och artikel i naturkunskap.
måndag - träning & mottagning på torget
tisdag - 10.00 Polisen, gym med otter, solning,
onsdag - morgonträning, evt kommer mamma & pappa
torsdag - handbolls möte ,gym med otter.
fredag - söndag
Tyskland med min guldklimp, kolla på Flensburg - Magdeburg

Dagens bekännelse:
Jag har hemlängtan, tro det eller ej.
Nu när det är uppehåll i handbollen så saknar jag att komma hem från skolan åka upp till stugan och få så där riktigt sommarlängtan, plantera blommor med mamma, nörd? nej så mysigt. Ta cykeln till farmor och farfar, hitta på bus med Malin, åka till skogen och kolla efter vildsvin med pappa, fota med syster och bara vara. Men jag tänker inte lägga energi på något jag inte kan få just nu. Jag får fylla dagarna med träning, fika men mina underbara vänner, mysa till min mans doft och lära känna skövde helt enkelt, de låter ju inte så illa de heller. De blir vad man gör det till :D

Dagens fundering:
Jag har mens men är på strålande humör, vad har hänt?

Dagens låt:
Håkan Hellström - Brännö Serenad

Helgen ändå minus:
Jag fick sitta två timmar på tåget igår, 51 minuter försenad.
51 min är mycket att vara med mig själv och mina tankar.

Dagens nämnlista vad de nu är:
Efter mötet på torsdag ska jag boka tatueringstid.
Jag ska även boka uppkörning och uppskrivning så jag tar tag i det här på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0