Glenn

Ewelina, du kommer dö vid 98 års ålder.
Dödsorsak: Du äter dina nudlar lite för hastigt. Du kvävs relativt långsamt till döds.

Ni kommer att få dras med mig väldigt länge, dock tycker jag inte om nudlar jag kanske börjar göra som syster att börja leva på dom, vet vem!

Idag blev de föreläsning om droger och anabola, riktigt bra och helt sjukt vad folk kan proppa i sig. Dock så bekymrar de mig att tjejer man vill ska stanna i växten ger man p-piller den informationen fick jag aldrig höra. Inte konstigt att lillasyster är sju cm längre än mig!

Jag och min Sambo Natalie var ute och gick idag, köpte glass och besökte två av skövdes kyrkågårdar. En mysig och behövlig promenad.

dagens minus: Tvungen att tacka nej till mönstring, något jag alltid önskat att göra. Hoppas de kommer en tid i mitt liv då jag har chans att göra lumpen. Mitt humör, jag vill sova bort allt. Två veckor sommarlov får jag i sommar och mitt  sista sommarlov. Jag och Natta skulle sola idag när vi kom ut från föreläsningen hade solen gått i moln. Tufft att vara den optimist jag är.

Igår:
Jag och min andra halva tog tåget till falköping där det var byta till göteborg. Med oss hade vi donken och cider. En helt underbar kväll och visste inte att idrotten kan vara små mäktig. Jag njöt där jag stod i klacken och skrek för fullt. 00.30 var vi tillbaka i skövde.


Kommentarer
Postat av: tetan

En sann IFK:are <3

2009-05-29 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0