måndag

nu är de klart innan fredagen måste jag på förhör,
jag och 22 andra tjejer har fått en målsägarbiträde.
Ni får veta hur de går, veta vad de handlar om?
http://www.expressen.se/1.200649

Gråtit sedan fredagen nu, orkar inte.
gör som ni vill, det kanske känns bra för er nu
men inte för mig, men de var väl så här ni ville ha det!

En bild från i lördags.
(fv) Mattias, Stefan, Eric, Jag, Jonas,
Tobbe, Calle, Jack & Simon.



Träningen gick bra, dock var jag helt borta i andra tankar vilket jag vart lidande av! :/ Möte och mat blir de imorrn så måste planera vad jag ska äta också, inte så pigg på att äta så här sent. Prov imorrn och som vanligt har jag inte börjat. Ska lägga mig i badet och ta tag i det.



klädsel och jag på valborg.

 

valborg.



Kommentarer
Postat av: M LSD

Vilken valborgspingla!

2009-05-04 @ 21:03:10
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Lillsis

dom bilderna måste du skicka sen ;) haha!

(och så är det inte,)

2009-05-04 @ 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0