Ny vecka.

I lördags var jag och min andra halva på musikalen grease
i Skövde och efter de blev de mat på rivera och utgång.
Innan de dömde jag två matcher med Denise,
kunde inte bli så mer perfekt lördag.



Söndags var de farsdag plus somby match som Elli spela
så då kom familjen hit, vi köpte blommor och bullar
att bjuda på för att fira världens coolaste pappa!



Litet men plats fick vi :)

Idag morgonmys, hårt gym pass, solning, apotekbesök, tonfisksallad Nu: Plugg.


Just nu måste jag hitta dom där små bra sakerna i vardagen
för att inte gå ner mig alltför mycket, mycket tårar har de blivit dom senaste
dagarna, tur har jag så underbara folk omkring mig, vill så gärna spela handboll.


mitt glädjeämne.

sov gott.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tonfisksalladen ser verkligen smarrig ut! Ja det var de där glädjeämnena, de finns, i stora lass bara man tittar efter dem. Du kanske ska spela handboll i 10 år till vad är då ett par veckor? Jag hör ett riktigt glädjeämne i hallen för där ligger morrande Zack och zzzzznarkar! Pappa han är i målartagen. Färgen är inköpt och projektet blir bara större och större, nu ska det visst målas fönster och dörrar oxå. Kärlek och Kramar Mamma

2009-11-10 @ 15:51:15
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0