fredagsmys..

.. dock i min ensamhet.

Idag skulle jag få massage i 30min för jag masserade sist
och så var läraren sjuk idag, gissa om jag vart besviken.
Men istället gick jag och min andra halva hem och sov en timma
på förmiddagen. Gick tillbaka och åt med syster och de bjöds på
kladdkaka idag, inga fel!

Natta kom en sväng innan träningen och gud vad jag älskar att spela
handboll snart skiter jag i axeln och så hoppas jag att några högre makter
hör mig och läker den nu. 12-16 veckor hade min läkare sagt till sjukgymnasten,
ey till mig sa du 6-8!!! INTE SNÄLLT!!

Fredagskväll då?
Jag har lagat kyckling gryta med wok grönsaker och caswhenötter,
till de blev de smultrondryck nu ska jag sätta igång och baka,
sen troligen kolla Idol hos Mikalea. Bilder kommer :)

byebye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0