ledig torsdag

Sov hos mannen och han börjar skolan
halv tio så sovmorgon fick jag inte,
eller sova till nio en torsdag kanske är lite vardagslx.

11 var jag hos sjukgymnasten och fick nya övningar att jobba med.
Idag blir de storstäda och så tänkte jag hinna med och baka muffins,
sen är de intervall pass som gäller.

Lite fundering över blond eller brunt hår?

Fördelar.
Jag behöver inte färga utväxt hela tiden.
Kul att prova något nytt.
Håret blir friskare av de.
Håret går inte av hela tiden.
Jag slipper hår som känns som tuggummi.
Fint med brunt i höst/vinter.

Nackdelar.
Jag trivd bra i ljust hår.
Jag vill ha blondt på studenten och då mäste jag färga sönder de i vår.
Kommer jag se blek ut?
Kommer jag ångra mig dagen efter?
Ljust är jag.


Kommentarer
Postat av: emmy

kanske satsa på lite mörkare blond bara? typ som jag har nu, fast du vet ju inte hur jag ser ut nu men haha. typ mörkblond/ljusbrun :) tycker du ska satsa!!

2009-11-05 @ 15:20:09
Postat av: Ellen

När man är blond kan man skylla på sin hårfärg när man inte fattar ett skämt eller något annat krångligt.

2009-11-05 @ 22:12:41
Postat av: Pappa

Jag tycker du var fin med brunt hår med ljusa slingor i. Kram Pappa

2009-11-06 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0