snoooor.


Igår kväll var jag på bio med Stefan, Ellen och Mattias vi såg 2012.
Om jag inte suttit på en bograf hade jag tjutit floder, bäst att spara pengar nu.



Tolv var vi i säng och då började de bryta ut.
Vakna flera gånger av att svetten rann, tyckte lite synd om Stefan
eller mycket men tror han sov hela natten tur var.
Funderar på att stoppa upp en tampong i näsan
eftersom de aldrig slutar rinna. Min underbara man kom
över förut för att se om jag fortfarande levde, han serverade
te, pepparkakor och muffins, min skatt!
Nu ska jag åka med tåget hem till mamma och bli ompysslad.

( mamma och syster är bovarna i allt så som är skyldiga att ta hand om mig )

Ta två poäng mot önnered idag. hejhej

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vi ska ta hand om dig och vi kommer att ha det toppen!

Välkommen hem snorunge!

2009-11-18 @ 16:02:55
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0