unik måndag

 

Idag är jag lycklig,
jag doftar gott, dricke te och ber jag om en puss får jag det.

Nu tänkte jag ladda upp en massa bilder men jag har inte världens
bästa internet så skippar det och sjunger till blinka lilla stjärna och sjörövare fabbe istället.

Imorrn kommer jag inte kunna gå, två timmars hård gymträning, gillart!

Dagens flirt:
Hade lång ögonkontakt med Bert Karlsson, kände kemin klicka.
Dagens plus: Emma Bergsten sen lite stefan och robin som lärde mig en ny dans.
Dagens uppgift: Servera lussebullar och glögg plus matlagning.
Dagens träning: 14.00-15.30 och 17-19
Dagens minus (som jag inte lider av): Försov mig missa matten sov till halv tolv, ops!



pappas drömtatuering, tänk om, tänk rätt!

puss







Kommentarer
Postat av: Mamma

Han har tänkt om säger han men ser lite pillermarisk ut så jag vet inte...

2009-11-30 @ 22:26:25
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: emma :)

vad glad jag blir när jag får vara dagens plus! :D Vi får ses snart igen gummsi :)

2009-12-06 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0