Alla förslag tas emot.

Projektarbete?

Vad ska jag göra, alla förslag uppskattas :)

Igår gick jag, Stefan, Kalle och Mikalela på Bio - Flickan som lekte med elden och helt sjukt vad bra dom är. Innan de blev de varm choklad på pimps och så lagade jag och mannen tacos.  I helgen var de SM Steg 1 och vi tog oss vidare till Steg 3 väldigt lätt, stolta över er alla tjejer, bra insats!

Resultat :

Dalhems IF – Skövde HF 10-34 (5-21), KvIK Sport – Skövde HF 11-38 (4-18).


Idag skiner solen och jag har lite hemlängtan men mest till nära och kära som jag vill hålla om. Jag ska ut på en promenad och sen fråga syster om hon vill baka någon med mig :)



Plockat fram dom bruna linserna igen :)





















Kommentarer
Postat av: emma :)

snygg du är :D och långt hår har du fått också, vad fint :D när får man se dig ewe? <3

2009-09-29 @ 16:35:50
Postat av: Ellen

Du gillar ju kost så du kanske kan göra en kokbok eller något för idrottare, eller så gör ni en dag för barn som kanske ha förhinder att inte utöva idrott eller vad som helst. det finns jättemycket att göra. Saknar dig, kommer du hem i helgen?måste träffa dig, massor att berätta. PUSS

2009-09-29 @ 20:49:07
Postat av: Anonym

Du gillar ju kost så du kanske kan göra en kokbok eller något för idrottare, eller så gör ni en dag för barn som kanske ha förhinder att inte utöva idrott eller vad som helst. det finns jättemycket att göra. Saknar dig, kommer du hem i helgen?måste träffa dig, massor att berätta. PUSS

2009-09-29 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0