allt och inget

 

Jätte många har frågat mig sista tiden om jag färgat håret

och jag funderar vilken färg då?

En del säger ljusare och igår sa en kille i min klass silver?

Jag köpte ett silver schampo när mitt hår var lite gult

och visst har de gett resultat, om silver är något positivt?

185 kr och man slipper vara gul/orange plus att de stärker och reparerar.

 

 

Igår gick jag ner till inredningsbutiken på samma gata

och hem kom jag med två baglady armband för 49kr var.

Min syster var lite halv depp igår och jag tänkte jag skulle

muntra upp henne, vilket blev lyckat resultat :)

 

Lika?

Aldrig tyck att vi vart lika black and white typ har de alltid vart,

Två tillfällen då folk sett att vi vart syskon.

Tillfälle ett: När vi åt på pimps och jag skulle betala notan och han fråga

om jag skulle ta allt, då svarade jag: a jag är snäll idag och han svar

var bara: Eller är de mamma som betalar? ;)

Tillfälle två: När vi skulle betala och man får stämplar när man handlar

över en viss summa, jag tog lappen och fick en stämpel och då frågade

Elli : är de okej om jag får en stämpel jag med (vi betala var för sig)

och hennes svar blev: Ja om man tillhör samma familj är det okej.

Tillfälle tre: En lärare : Idag höll jag på att hälsa Hej Ewelina

fast tur nog han jag se att de var din lillasyster.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag visade detta kortet på min arbetsplats... Alla sa att det bara var håret som var skillnaden. Jag ser fram emot söndagen! Kram

2009-09-10 @ 12:33:30
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Lillsis

Haha eller när DUUUU kallade mig ewelina igår och ja kallade mig själv ewelina häromdagen! haha <33 du där bäst

2009-09-10 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0