Åsbro.

Jag är hemma, jag får njuta av landet och jag njuter varje sekund.
De fattas bara lite hångel av mannen i mitt liv sen skulle de vara de ultimata.
Ostbågarna och godispåsen är redan fixad.
Mamma bjöd på god mat vilket uppskattas till max
och sen var vi ute i de vackra vädret och hade med oss kameran.

Klockan åtta  blir de handboll i hallen med lill skiten och sen fixa klart
pasta salladen för imorrn bär de av till bollnäs och jag är LADDAD!
Jag har bestämt mig att allt mitt negativa ska vändas och skulle
passa bra i helgen när de ska spelas fyra matcher.
Bada tunna ska även hinnas med!



mys


Id3b


blir inte av med den ;/
Förlåt Bustad vet att du tycker de är äckligt med tår
och alla ni andra som inte lärt er leva med era kroppsdelar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fiiin!!!:)

2009-09-18 @ 20:26:38
Postat av: M LSD

Duuu din tå var inte vacker! Va härligt det var att ni kom hem ett par timmar!

2009-09-19 @ 16:00:40
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Bus

Du är förlåten gumman ;)inga mer bara.. bläddrade förbi snabbt :P <3

2009-09-22 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0