: )

Jag är verkligen dålig, gjorde våffel smet och hade tydligen inget våffeljärn skulle förvandla de till pannkakor vilket blev omelett, katastof nummer 1. Sen fick jag för mig att göra chokladbollar vilket blev till en oboy smet, fråga mig inte hur? katastrof nummer 2. Färgade systers hår lyckades även färga öron, panna och nacka så nu är hela hon svart :) fast de kallar jag inte som katastrof utan konstverk, de vart fint (A)

Även hunnit med att läsa och gjort hår inpackning. Nu bär de av till Ryd, på återseende.
















Läst ut böckerna "Pojken som kallades Det", "Pojken som inte fanns" och "Pojken som överlevde". Rekomenderas varmt, jag grät, rös och glädjes. Såna böcker ska man läsa för att inse hur bra man har det.




Kommentarer
Postat av: Jessika

Håller med om böckerna, rikdigt bra! Ha de braaa!

2009-09-29 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0