Fånga dagen.

usch den här helgen har mitt självförtroende inte vart på topp
och allt jag gör tar på det psykiska och de kommer bli en tuff
vecka om de förtsätter så här eller om jag gör det,
trött på att tycka att jag är sämre än alla andra, vill verkligen inte vara de.

Just nu är de jävligt surt att leva i ewelinas kropp och huvud,
suck vad jag är trött på mig själv och detta gråtande!!!!!!

TILL ROLIGARE SAKER!
Skövde AIK vann vilket innebär att dom troligen går upp, jag utnyttjade vip rummet
vad gjorde jag annars där? Sällskapet var ett stort plus!
Sen blev de pizza med Mikaela, Robin och Stefan och nu ligger jag i sängen
och tittar på min man och beundrar hans långa ögonfransar.



Hasse hade gjort en björnbärspaj
som jag fick ta med hem, uppskattades av både
mig och Elli. Underbara buskar har dom.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jag beundrade oxå min killes ögonfransar igår, varför har dom som inte behöver långa böjda ögonfransar?!

2009-09-14 @ 11:41:29
Postat av: Hanna Hedin

Du är inte sämre än alla andra Evve. Du är grym! Vet inte vad ditt dåliga självförtroende gäller, kan ju vara annat än handboll (som ofta för mej satte sej på psyket). Men oavsett vad det är, är du bra! Tro på dej själv tös! Du sticker ut ur mängden! På ett bra sätt!!

Gällande handbollen tycker jag att du är grym, och är det tungt just nu kommer det snart släppa, vet att jag kommer se dej spela elitserien snart, och det ser jag fram emot! :)

Go girl! Kram H Hedin

2009-09-15 @ 17:46:57
Postat av: Tapper

Ewe du är en underbar, människa glöm inte de!

2009-09-17 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0