kladdkaka ..

.. åt jag till kvällsmat och till frukost, nu ska jag klappa om magen!

solen skiner jag sitter inne i lägenheten och tittar ut, vill ut, SKA GÅ UT. vill inte gå ut själv :(
dagens stora problem, kameran kanske får göra mig sällskap de kanske blir bäst så
kanske inte så bra att låta min pms gå ut över någon denna vecka, lovar ska
försöka hålla tillbaka alla ord som kommer automatiskt ut. En kram brukar hjälpa,
då blir jag lugn.

Igår var jag med mina underbara lagkamrater, vänner, klasskamrat mm Natta och Mikaela vi - kolla handboll, besökte ICA, kolla Idol, bojkotta fotbollen, skratta, kolla på handboll igen och somnade sen åkte jag hem pussa på min syster och gick och la mig.

Ikväll blir de träning och ikväll ska min axel inte få leva sin värld utan MIN, BLI BRA, tror den hörde det :)

dagens vill ha: Blåa och röda converse, pippi kängor och lårhöga stövlar, alltså skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0