apelsin och annanas

Fruktsallad med grädde, apelsiner till frukost, blodapelsin till kvällsmål. All dessa frukt bara för lite söt druvsocker, kanske snittar 3 koppar te per dag också allt för att få de söta från honungen. Jag erkänner jag kämpar mot mitt sockerberoende. Tur har jag min man som är så söt.

Idag hämtade jag och palm ut våra ilägg till skorna på KSS, fikade på stan med tjejerna dock en snabbis för mig hade lyckas låsa mig ute, tur att jag har en så pass snäll hyresvärd som lånade ut sin nyckel.

Träning, möte och nu ser jag fram emot sängen men är lite sugen på att filmen "Party till döds" som sänds 01.55 Tankafett har ju lagts ner, hm!

Dagens plus: Alla mina underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0