Åsbro

Kom hem klockan halv två inatt efter en tråkig förlust mot eslöv, klockan halv åtta imorse ringde klockan så var det dags för specialidrott. Mikaela och jag körde ett tungt gympass, skönt att ha det gjort!

Halv två gick mitt tåg hem till Åsbro, innan de han syster och jag avnjuta en hamburgare. Blev en snabbis till Örebro och gissa om jag är besviken, bara svarta och vita converse på stadium? Vi hade tre betela för två, istället strejka jag och köpte ingenting. Kanske lika bra.

Jätte god mat hade mamma gjort och pappa och jag han med en hemlig upptäcksfärd. Sedan hjälpte mammi mig med inlämningen och inte så bra att plugga samtdigt som man kollar på Van Helsing. Men nu är det klart, tänkte fråga min lärare om mammor får följa med på nationella nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: lillsis

LÖÖÖVE

2010-04-15 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0