Går upp i vikt av att sluta äta godis.



Jag kollade på IFK igår och tur att jag gjorde de, junisarna gjorde mål riktigt kul att se : )

Idag hade jag bara en lektion. Första lektionen har vi bara varannan vecka och efter påsklovet visste jag inte om jag hade de, sov kvar och de visade sig att vi hade de, ops. Halv tio var det massage och jag fick ansikte/arm massage av min man i 45 min mys! Sista två timmars lektionen var inställd, det firades med att diska och städa en stund.

Godisförbud fram till att vi åker till turkiet, och jag lider. Jag har insett att jag är beroende av socker. Igår så åt elli, felicia och stefan godis och drack läsk, själv satt jag och åt mig mätt på blodapelsiner. Idag har jag ätit hela tiden allt för att inte äta socker. Trodde man gick ner i vikt av att sluta äta godis jag kommer att gå upp. Ska påpeka att detta är inte mitt påhitt.

Ikväll blir de hem till Adolf efter träningen och fira hennes 20års dag.

Frukosttips.



Proviva med mango och leverpastej med gurka i,
jag längtar redan tills imorgonbitti eller de får bli mellis nu.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Håll ut snart kan ni köpa toblerone och m&m på flyget och frossa hela veckan lång!

2010-04-06 @ 19:47:19
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0