Lång och händelserik dag.

8.00 var jag ute i spåret, då var de intervaller som stod på schemat. Dock så börja de spöregna/hagla och hade mobilen som tidagarur så kunde inte springa klart alla. Sen var de gym en timma, ett skönt pass som avklarades med några tjejer i laget.

En lektion och så väntades sängen. Skulle ut på stan för att söka lite inspiration till studenten kom hem med saker jag INTE behövde. Gjorde äggröra sen ut på en timmas promenad.

Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar hockey, jag satsade på HV71 men förlorade första matchen, fisk! Det roliga varade en kort stund.

Dagens bästa:
Mina vänner!!
Dagens vill ha: GODIS!
Dagens måste: Projektarbete!
Dagens fundering: Balfrisyr?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0