lördag kväll.

Stefan gick upp tidigt idag 09.30 ganska tidigt på en lördag iaf och givetsvis kunde jag inte somna om. Utnyttjade tiden till att springa intervaller och sedan kom mamma och pappa på besök. Städa hela lägenheten, åt buffé på Valles och avnjöt en sjukt spännande semifinal som slutade i vinst efter förläggning.



Efter de blev de valfri matintaggning, jag var snål
och tog de som fanns i kylskåpet: korv med bröd.
Det var fler som hängde på trenden och riktigt korv kalas
hade vi här hemma till The ugly truth. Nu är jag ensam
och kollar på fotbollen, man känner en slags skyldighet att göra de!
Kanske ska jag öppna min bok och läsa ett tag istället, kanske?


Ingen märkvärdig film, men lättsam en lördag kväll när man är trött.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0