Nu är det fredagsmys, om några timmar!

Dagens fundering: Kanske ska söka högskola eller kurser till hösten?
Det går alltid att tacka nej!
Dagens mysstund: Jag masserade Stefan i 45min.
Dagens längtan: Syster som är på riks.













Dagens andra fundering:
Vad ska jag äta ikväll?
Dagens längtan: Soooooommar!!!
Dagens fakta: Idag är det 1 månad kvar till turkiet
Dagens vill ha: Pengar till kläder.
Dagens måste: Plugga

Tor-Sön
Ellinor är på riks
Sön-Tor Stefan sälen
Tor-Mån Mamma & pappa i Frankrike.

Och jag som vanligt får stanna hemma,
sen när jag väl är ledig och vill upptäcka
världen så måste dom andra vila sig efter sina uppleveser.. typsik!


Nu väntas lektion igen, ha en riktigt bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Snacka om att livet verkligen är orättvist!

Vem skulle till Turkiet hmmm inte jag i alla fall!

2010-04-09 @ 14:30:19
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0