Stressad?

En lista på allt som ska göras innan studenten!

v.16
Projektarbete klart.
Nationelltprov i Svenska
Semifinal 4 i Eslöv.

v.17
Morgan fyller 40
Kostuppgift klar.
Nationella muntliga
Massage prov
Semifinal 5?

v.18
Projektredovisning
Religionsprov
Natur och friluftslivs prov
SM-Final

v.19
TURKIET

v. 20
Svenska bok ska redovisas
Hajk övernattning

v.21
10 dagars
Järnvägen cup

v.22
2 dagars
Idrottsgala
Nationelltprov Matte B
Student
Bal

v.23 - Sommarjobb

Jag kommer gråta av glädje och stress!

Saker som ska inhandlas/fixas innan studenten.
- Balväska
- Balskor
- Balfrisyr
- Löshår
- Studentklänning
- Utspringnings klänning
- Skor till studenten
- Inbjudningskort
- Studentmössa
- Bankett klänning (samma som på idrottsgalan)
- Studentpresenter
- Turkiet resan

Jag kommer ligga på minus i ett år framöver, och skulle behöva en veckas semester för att få ihop allting. Det som är bestämt är att min student kommer att firas i Ryd tillsammans med Stefan.

Mitt internet funkar inte så får låna systers framöver.



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag ska nog kunna hjälpa dig med en del stressfaktorer :D bara och säga till <3

2010-04-19 @ 15:48:30
Postat av: bea

åh studenten,<3

2010-04-21 @ 00:15:26
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0