Hopp om framtiden

Ångest, ångest, ångest!

I början av sommaren har man ångest över sommarjobb, i mitten av sommaren har man ångest över att hinna med att leva livet på fyra veckor, resa, träffa vänner, träna mm. Och idag på slutet av sommaren sitter jag med ångest för imorgon börjar jobb och träning. Men varför denna ångest? I 19 år har jag tittat tillbakat på varje sommarlov och sagt de här har varit den bästa sommaren i mitt liv och den frasen har återkommit i 19 år så varför denna onödiga ångest? Nej slut på de, jag tar ordet ångest och spolar ner det i toalettstolen för jag har laddat batteriena så väl att jag ser fram emot en vardag igen, hård träning och en vardag som inte är så illa trots allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0