mysko dröm

Igår när jag badade började det klia på mitt ben och de såg ut som jag hade fått ett bett typ, det sved lite och jag tänkte inte mer på det, men när jag skulle sova då dök de upp igen ..'

.. ur såret som jag kliat kom de små krokodil ägg och under en handbollsmatch börjar jag få tatueringsliknande mönster på mitt ben som en stor krokodil men skillnad mot tatuering så vart de som en yta med sårskorpor och inte slät, jag försökte klia bort krokdil skorpan men de gjorde jätte ont och de gick inte när jag sedan skulle gå så släpade jag benet för de var jätte tungt och började nu få panik.

Jag kliade och klia men de började blöda och krokodilen växte och nu var hela mitt höger ben täckt av en krokodil. Jag var tvungen att ligga ner för orkade inte dra benet mer och en läkare kom till mig och förklarade det så här:

- Det här är krokodilens öde, han är fastväxt på ditt ben och kommer leva sovande där på ditt ben. Min tanke var hade jag och en livs levade krokodil växt ihop med varandra men tack och lov så sov han.
Läkaren forsatte: - Vi kan väcka den om vi tar varmvatten och värmer så gör vi den levande och den kommer växa ifrån dig.

Han hämtade en trasa med varmvatten och värmde, jag var livrädd att krokodilens huvud skulle växa bort och den skulle bita mig. I drömmen minns jag att de här gjorde jätte ont och jag skrek. Läkaren gjorde så krokodilen losnade från min hy och den kröp iväg dock så dog den. Men för mig blev de ett lyckligt slut :)

KAN NÅGON TOLKA DENNA DRÖM ÅT MIG?

Ellinor har en uppstoppad krokodil unge under sin säng som kommer från afrika tror jag? Kanske var de krokodilens ande eller rättaresagt demon som spökade hos mig.





Nu ska jag ut och gå i det fina vädret.


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag vågar inte tolka någon dröm men jag kan bara säga du och dina jäkla krokodiler. Och vilken bild du hittade på en med en arm i munnen.

Kram

2010-02-11 @ 15:02:08
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: Steffe

haha tur jag inte sov över då då;) pust <3

2010-02-11 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0