Resten av veckan.

Planering inför veckan.

- Imorrn träningsledig och det ska jag utnyttja till max på alla sätt och vis!
- Torsdag studiebesök i Trollhättan, träning!
- Fredag massageprov, match med A-laget i Lund avresa 11.30 kommer hem ca 01.00
- Lördag morgon längdskidor med Natur och Friluftsliv gruppen, sen blir de hemresa och vi ska bada tunna och kanske fiska på sjön hoppas jag får med mig mannen hem.
- Söndag match med Somby mot Sävehof.

Just nu vill jag ha en dos med massa glädje occh energi.

Dagens minus - sluta tjata på all snö den ligger där den ligger och försvinner inte genom gnäll, vi svenskar är ALDRIG nöjda mer värdet!



Natti

Kommentarer
Postat av: Sofija

Sv: jag är din vilken dag i veckan du vill. puss!

2010-02-09 @ 10:06:22
URL: http://lolaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0