Fin besök och film tips.

Hade mamma på besök, hon kom igår och åkte hem nyss.
Känns som en ny lägenhet, hon måste vara helt slut när hon åker härifrån.
Först ge oss en massa energi sen städa varje liten yta som finns.
Jag är tacksam <3

Jag är uttagen till match imorrn Skövde HF-Eslöv och vi går för rekord,
förra rekordet var 17 raka segrar snart är vi där bara vi går för hundra hela tiden!

Igår så var Natta och Mikaela här vi var hundvakt en stund och han även kolla på Slumdog Millionarie och det är en måste-se-film. Filmen ligger på sjuttiofemte plats av 250 över världens bästa filmen. Den vann åtta av tio oscarsstatyetter bland annat i kategorien bästa film och bästa regi. Jag älskar den typen av film, se och bedöm själv.



Dagens vill ha:

En fotovägg och lite fina smycken.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag var lite trött när jag kom hem men nu har jag fyllt på med massa energi så det räcker för oss alla!

Jag ville inte åka hem =(

2010-01-27 @ 11:39:39
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: borisjelic

Svara gärna på dagens fråga i min blogg:)

skulle betyda jätte mycket!(L)

2010-01-27 @ 12:40:19
URL: http://britneyinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0